20.03.2013

Walentynkowe serca

Inspiracje na to danie znalazłam w internecie i stwierdziłam, że będzie to miła słodka niespodzianka dla mojej walentynki jak wróci z pracy :)

Ciasto na pierogi zrobiłam tak samo jak zawsze, ale niestety nie potrafię podać dokładnych proporcji, ponieważ zawsze robię "na oko". Ale wiadomo, że każdy posiada jakiś swój własny, sprawdzony przepis na ciasto pierogowe.

Farsz do ciasta nie jest niczym trudnym, jak widać po zdjęciach:) ja posłużyłam się mrożonymi truskawkami i żeby trochę urozmaicić smak nadzienia dołożyłam banany pokrojone w plasterki. Całość posypałam odrobiną cukru i zalepiłam serduszka.
najwięcej roboty i wysiłku zajęło mi wycinanie serc za pomocą noża, gdyż niestety nie posiadam foremki ani specjalnej wykrawaczki, ale udało mi się wykroić w miarę ładne serca :)
 Kiedy pierożki były już ugotowane polałam je jogurtem naturalnym wymieszanym z odrobiną cukru waniliowego - bo miało być bardzo słodko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz