21.03.2013

Sernik inaczej

Sernik ten został przeze mnie wymyślony na szybko podczas przyglądania się zawartości lodówki :) Miałam wielką ochotę na sernik, a że jedynym produktem jaki w tym czasie posiadałam do stworzenia sernika - był biały ser - musiałam coś wymyślić... I wymyśliłam - sernik z galaretką i truskawkami. Może jego smak nie jest tak obłędny jak smak prawdziwego sernika, ale jest to bardzo dobra alternatywa, jeśli nie mamy składników a do sklepu daleko.

Do wykonania tego białego cudeńka użyłam:
- 250 gram białego sera chudego (taki był w lodówce:)
- oraz dwie galaretki o smaku truskawkowym
- garść truskawek
- 1 cukier waniliowy

Ser utarłam z cukrem na gładką masę, dodałam do niego dwie zimne, powoli tężejące galaretki - wymieszane w mniejszej ilości wody niż podano na opakowaniu.
Całość wymieszałam za pomocą blendera, wlałam do dużej miski, wrzuciłam pokrojone na plasterki truskawki i wstawiłam do lodówki.
Po wyciągnięciu białego deseru przybrałam go dodatkowo truskawkami.
Mnie jak i smakoszowi bardzo smakowało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz