27.03.2013

Racuchy z jabłkami inaczej

  Dziś zaprezentuję lekko zmodyfikowane racuchy z jabłkam
i, gdzie zamiast mąki użyłam płatków owsianych. Wyszły baaaardzo smaczne, takie jak lubię, czyli jabłka z ciastem a nie ciasto z jabłkami :) Najlepiej smakują na ciepło podane z kwaskowatym dżemem porzeczkowym - pycha!

Potrzebujemy:
- 2 duże jabłka
- 2 jaja
- niepełna szklanka płatków owsianych
- łyżka mąki
- łyżeczka cynamonu (w zależności od upodobań)
- cukier do smaku - ja pominęłam
- odrobina proszku do pieczenia (niekoniecznie)
- odrobina mleka, lub jogurtu naturalnego jeśli ciasto jest zbyt gęste

Jaja ubijamy na puszystą masę, dodajemy mąkę, płatki owsiane, cynamon, proszek i pokrojone w kostkę jabłka. Jeśli masa jest zbyt gęsta dodajemy odrobinę mleka bądź jogurtu naturalnego (ja polecam dodać jogurt).
Smażymy małe placuszki na rozgrzanej patelni z odrobiną tłuszczu.
Ja swoje racuchy smażyłam tym razem na oleju kokosowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz