2.04.2013

Spaghetti z łososiem

Od kilku dni mój mężczyzna powtarzał mi, że ma wielką ochotę na łososia - tak więc ja - lubiąca sprawiać mu kulinarne przyjemności przygotowałam na obiad pyszne, lekkie spaghetti z naszą ulubiona rybką w śmietanowym sosie. Robiłam to danie pierwszy raz i muszę przyznać, że wyszło całkiem nieźle :) Kochany mój ubolewał z powodu braku dokładki (teraz już wiem, że następnym razem zrobię większa porcję:)

Potrzebne są:
- makaron spaghetti 300 g
- około 150 g wędzonego łososia
- 300 g śmietany 18%
- ząbek czosnku
- sok z cytryny
- starta skórka z połowy cytryny
- świeży koperek (odrobina do smaku)
- sól
-łyżka oliwy

Gotujemy makaron w osolonej wodzie al dente.
Na patelni rozgrzewamy oliwę, wrzucamy posiekany czosnek. łososia dzielimy na małe kawałki - kroimy nożem lub rozdzielamy widelcem. Na patelnie wlewamy śmietanę, dodajemy sok z cytryny (ja dałam 3 łyżki) i koperek. Gotujemy chwilę na małym ogniu. Dodajemy kawałki łososia, mieszamy.
Sos przelewamy do odcedzonego makaronu i całość mieszamy.
Na koniec posypujemy startą skórką z cytryny i delektujemy się pysznym smakiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz