3.04.2013

Smoothie szpinakowe

Od jakiegoś czasu przyrządzam sobie na deser lub kolacje - zamiast tłustych frytek lub chipsów - owocowe koktajle, które określa się mianem smoothie. Możliwość kombinacji i mieszania smaków jest ogromna! Ja skupiłam się bardziej na tych odżywczych, z dużą dawką witamin i co ważne - do swoich koktajli nie dodaję cukru, bynajmniej staram się, jeśli już mi się zdarzy jest to cukier waniliowy, który idealnie komponuje się ze smakiem bananowego smoothie. Ostatnio właśnie taki mix przyrządzałam:) A dziś zrobiłam koktajl jabłkowo - szpinakowy. Tak wiem, niektórym na samą myśl o takim połączeniu może skrzywić się mina, jednak jeśli lubimy szpinak i zielony kolor to warto spróbować ta miksturę :) Mi smakowała!




 Składniki i wykonanie:
- garść świeżego szpinaku
- 3 średnie jabłka
- gruby plasterek limonki
- jogurt naturalny (dałam 4 łyżki - wyszła gęsta konsystencja)

Jabłka pokroić na mniejsze kawałki i wszystko wrzucić do blendera.
Nie obierałam jabłek, wrzuciłam je ze skórką.

Można dodać drobinę cukru do smaku, ja dodałam tylko szczyptę imbiru i było bardzo dobre.
Limonka nadała całości charakteru:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz