7.03.2014

Makaron z tuńczykiem i brokułami

  Potrawa w stylu "coś z niczego". Nie mając pomysłu na obiad przejrzałam lodówkę, wyjęłam brokuła, puszkę tuńczyka i połowę żółtej papryki. I pomysł na obiad gotowy :)


Składniki:
- 1 brokuł
- puszka tuńczyka w oleju
- 1 mała cebula czerwona
- pół papryki (niekoniecznie)
- sól, pieprz, bazylia- oliwa
- sok z cytryny 
- natka pietruszki do posypania
- 150 g makaronu (rurki lub świderki)


Przygotowanie:
1. Brokuła umyć, podzielić na różyczki i ugotować na parze lub w osolonej wodzie.
2. W drugim garnku ugotować makaron.
3. Na patelni podsmażyć pokrojoną w paski cebulę i paprykę.
4. Ugotowany makaron odcedzić i wymieszać z brokułem. Dodać cebulę oraz kawałki tuńczyka. Całość przyprawić, polać odrobiną oliwy (ja użyłam oliwy z zalewy tuńczyka) oraz skropić sokiem z cytryny. Na koniec posypać świeżą pietruszką.



1 komentarz:

  1. Witam. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award, szczegóły tutaj http://www.mojewypiekiinietylko.com/2014/03/liebster-blog-award/#more-1622 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń