27.05.2014

Smoothie bananowe z mango i mlekiem sojowym

  Kolejny raz w roli głównej występuje banan. Już kiedyś przygotowywałam smoothie z bananem i mango, przepis tutaj, jednak wtedy połączyłam je z mlekiem kokosowym a tym razem użyłam mleka sojowego, które od niedawna wprowadziłam do swojej diety. Jest ono, tak samo jak mleko migdałowe świetną alternatywą dla osób cierpiących na nietolerancję laktozy, czyli dla tych, którzy nie mogą spożywać mleka krowiego. Mleko sojowe można kupić w większych supermarketach oraz sklepach ze zdrową żywnością. A teraz czas na smoothie:)



Potrzebujemy jednego banana, połowę owocu mango i mleko sojowe - ilość zależy od konsystencji jaką chcemy uzyskać, ja wlałam około 1,5 szklanki. Można je oczywiście zastąpić zwykłym mlekiem ;) Owoce kroimy na mniejsze kawałki, umieszczamy w blenderze razem z mlekiem i miksujemy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz